jueves, 3 de abril de 2008

TEMA SMIRS

Viva les compres per Internet........

A finals de Gener, influenciada per un company de feina, ara ex-company de feina, i guru de la informàtica, en Jofre, vem comprar uns rellotjes russus, marca Smirs.

Despres de donar voltes i voltes per escullir un entre cincquanta mil, els demanem.
Hores d'ara en Jofre ja te hora Vladimir i jo encara estic esperan a rebre el meu.

Tinc noticies dolentes i bones del meu rellotje.
La dolenta es que el rellotje que vaig escullir no el tenen y la bona es que m'ofereixen un de la mateixa gama Volstok Europe.
He escullit un que em mola mogollon, i resulta que SI que el tenen amb stock i que avui o demà me l'enviaran.

No m'ho puc creure. Podré gaudir de hora Vladimir.

Ja os trindré informats del culebron del Smirs.

Jofre, si entres al meu blog i lligeixes aquesta entrada, segur que riuras.
Per cert, ja hem acabat l'inventari del mes de Març. Quina currada......

VLADIMIAUUSSSSSSS....................................

1 comentario:

elciclista dijo...

Kagundena... ara rellotjes...

Mixifu!

Petonets.