martes, 29 de abril de 2008

26 i 27 ABRIL -ESCALADA A MARGALEF I CAMARASSA

Cap de setmana genial, una vegada mes.


Com arribo a disfrutar de la companyia i de la escalada.

Divendres, com cas excepcional, també vem escalar.

Vem anar a un secretiu, que com es secretiu, no diré on és, i vaig fer una vía en top que no vegis. Era un 6b o 6b+, ostras ara no m'enrecordo, però si del nom, ja que es un nom que m'encanta "saligarda".

En aquest sector vem trobar uns amics del Carles, que son els que l'hi van dir on era aquest secretiu i van estar garlan una estona.

Carles va fer un 6c a vista con unos pasitos que tela marinera.

Com anecdota, en aquest sector també em vaig trobar a l'Aitor, el noi que em va donar el curset d'escalada de tres díes pel meu cumple, i vem estar canviant impressions. Que bò, de debò us dic que va flipar en veurem per allí i amb les meves ganes de sempre. Li va fer ilusió de que seguis escalant.

DISSABTE

Aquest cop vem anar amb el Dani i la Sara (amb la seva furgo multivan color negra i preparada, brutal de guapa), el Manel, en Carles i jo. L'Alberto encara no està recuperat del tot i no va venir. Per cert, macho dominante, si entres al meu blog, que et milloris aviat, et trovem a faltar per la teva bona companyia i como no de tus musculos en acción por las vías d'escalada.

Primer vem anar a el Camí de la Ermita

Sector que han equipat víes noves. Feia molt sol i despres de fer tres víes, si no recordo malament (5+ de primera, i un 6a i un 6a+en top), vem canviar de sector i vem anar a un sector nou per fer la mona, i allí vaig fer dos víes, un 5+ que me la va montar el meu prefe, i un 6a super llarg, en top que la va montar en Manel. Aquesta última tenía una entradeta complicada, que encara la vaig resoldre força bè, però com diu Carles, la suerte del principiante.


Quan ja estavem saturadets d'escalar tot el día i decidir anar al bareto a prendre algo, tot just passant per Margalef, se sent una veu que diu, "tira, tira palante que voy a probar un 7c de bloque que queda arran de carretera", el friki había hablado. Al Carles li va venir la inspiració divina i ens va deleitar amb un encadene de vía de bloque, un 7c, que es pot dir que al primer pegue, ja que va fer un primer estudi, però no va probar els passos, i despres àle, un encadene que pa que. Ven quedar els quatre amb la boca ven oberta. I es que cuando a uno le viene la inspiración, hay que aprovecharla.

Aqui teniu l'encadene pas a pas..... i despres una ampliada "del pas de la vía", segons el friki de la misma :)



Manel va estar probant un 7a de tres xapes, però no va encadenar. Un altre día serà noi. Per avui portaves ja moltes víes escalades, i el cos ho nota. Ara toca descansar una mica i recuperar per l'endemà.


La parelleta s'ho va estar miran desde la carretera amb algun mimito entre mig. Que bonic es l'amor.....




DIUMENGE


Vem anar a Camarassa, al sector de La Pera.

Sector curios entre dues parets ven verticals on la vía mes accecible es un 6a. Jo vaig disfrutar molt i em vaig trobar molt be fisicament fent les dues víes que vaig probar en top, un 6b "dancing track" i un 6a "no em toquis la pera", si no recordo malament. La suerte del principiante...??

MIAUUU............................................

1 comentario:

Txomo dijo...

Hola Mercè!!

Gràcies pels ànims i això!!

Ja estic "de vuelta a la carretera", encara que poquet a poquet. El puente vaig estar per Rodellar i aquesta setmana de vuelta al plafón :D

Una abraçada i ens veiem!! :D