miércoles, 26 de marzo de 2008

SETMANA SANTA


Estic vivita i coleando.
He sobreviscut a quatre dies escalan per Lleida i per Tarragona.

Erem els sis de sempre, David, Vanessa, Alberto, Carles, jo i com no el Pelut.


Fa cosa d'un mes que cada cap de setmana hem anat a escalar junts i cada cop a estat genial. He de dir que hem fet tots una simbiosis de grup .









Aquest cop eren quatre díes junts i un intenssiu de Mixi, no es poca broma i no tothom ho pot soportar al 100% i passa factura i despres no se rinde por las paredes i no se encadena na de na.

El Divendres Sant vem estar a Santa Linya, a la Cova i a la tarde a Os de Balaguer.




Una cova enorme amb unes víes amb desploms que vaig al.lucinar. Alli vaig probar en top (pobre de mi), el principi d'una vía que va montar en Carles (7a+ o por ahí), que no se el nom real, però per mi el nom de la via es "ssolo subess hasta ahí? ... ellos subir más arriba!"

El meu conato despres de probar-ho amb tres pegues, nomès vaig arrivar a la tercera cinta i com no riendose de mi la penya.



Aquest matí de Divendres, ens va acompanyar un amic d'ells, en Pau, que feia un mes i mig que no escalava. Es un tio molt ben parit i ara va super estressat. Només fa que treballar i treballar. Pot ser vem abussar una mica massa de la seva hospitalitat.


















A la tarde vem anar a Os de Balaguer on vaig poder encadenar un cinqué +, en el que vaig disfrutar de valent.















Tambè vaig estar probant en top una vía super guapa. Ostras, no m'enrecordo del grau, pero si de que tenia un "reborde" jeje brutal i la vaig resoldre força bé, tot i que no la vaig encadenar.


Dissabte, Camarassa. Possessio de veure si tots tenien consolidad el seu nivell. Jo com sempre provant vies en top. M'agrada fer el meu nivell de primera i disfruto molt i m'implico de valent, quan vaig de segona. M'ENCANTA"


Diumenge vem tirar cap a Tarragona, a Arbolí, on hi havía un cinque + que vaya tela. No vaig tenir cull..... d'anar de primera. Fa riure, però tant en Carles com l'Alberto reien del put... cinqué +.

Dilluns i últim día varem anar a Mont-ral, al sector del Riu.


Feia molt de vent, però on erem nosaltres quedavem arrasserats i vem poder fer alguna vía, tot i que si no recordo malament, estavem tots una mica tocats d'escalar els quatre dies seguits. Teniem ganes de fer una mossegada i descansar.



Vem aprofitar be aquests quatre díes, fins l'últim moment :)

La setmana es preparava xunga, al menys per a mi que a la feina teniem un dels quatre inventaris que fem a l'any, riete tu!


MIAUUUU


Nois, disculpeu el retràs de la publicació...































1 comentario:

Txomo dijo...

UN SALUDO MIXIFU!!

quin munt de fotus... ara a veure si poses les del darrer cap de setmana!

les meves costelles es van recuperant mica en mica... massa a poc a poc pel meu gust.... aixi que aquest finde haure de fer bondat i quedar-me a casa!!

un pto i ja ns veurem!