viernes, 25 de abril de 2008

FINDE 12-13 ABRIL 50% PANXING

Seguidors i seguidores del meu blog;
Disculpeu la mancança d'entrades publicades desde la última del cap de setmana del 5 i 6 d'Abril, però he estat molt ocupada.

Desde que desde la feina no puc accedir a internet (ens ho han prohibit), i que a casa arrivo a les quinientes del gym, m'han anat passant els dies i RIETE TU! ja estem quasi a final de mes.

Tot i que he anat a escalar els dos caps de setmana anteriors, no tinc cap foto que ho confirmi.

Ostres, no m'enrecordava que el día 12 vem anar a Andorra, i em vaig firar. Em vaig comprar un plumon Mamut taronja que flipes, i a sobre a preu, ja que estava de rebaixes. Tambè em vaig comprar un polar guapissim Wildroses, entalladet que em queda genial. Unes bambes Merrell per anar a la montanya colors Mixi totals i super comodes. Que mes? que mes? que mes?.... Ah, un jersey termic primet Falke, que m'anira de put... mare per la sortideta amb la moto de carretera de finals de Maig. I com no les meves cremites de rigor (una ja te una edad.... ), la pasta al huevo bonissima, i el detallets pels papis.

He descobert que el meu Prefe no solament coneix ve els sectors de vía d'escalada, sino que també coneix altres llocs d'asfalt, com Andorra. Mira que he anat vegades, pero mai a Alpesport, botiga especialitzada al mon de la montanya, sortint de les Escaldes gaira be i com no Viladomat,Viladomat. Que jo pensava que el Viladomat guay, era el Intersport... i no es així.Vaya tela....
També on vem anar a dinar i a sopar, va estar encertat i no coneixia cap dels dos llocs.

El diumenge 13, vem anar a cremar greixos al sector de víes d'escalada de Perles, poblet de quatre cases a la vora de Coll de Nargo. A destacar l'aproximació que puja molt amb poc troç i cargadets com anavem, ya te digo... Les víes que vem provar per fer jo eren 6a o 6a+, no ho recordo, pero si recordo que eren llarguetes i les vaig encadenar en top rock.

Vem gaudí de solete força estona, fins que quan ja marxavem va començar a caure gotetes de pluja, tal i com van pronosticar els homes del temps.

Així que finde rodó: Fer la mona per Andorra, menjar bé, pulir la tarjeta, eskalar molt i molt bona companyia.

Llastima que no tinc cap foto per aportar aquesta setmana.


REMIAUSSSS.....................................

No hay comentarios: