jueves, 6 de marzo de 2008

ESCALADA EN EL RIPOLLES 1-2 MARÇ

Vaya banda que ens hem ajuntat, cada cual mas fricky.

Unos a torso descubierto com Carles, mostrant l'ÀLIEN que porta dins; el David, àlies THOR, el més fort; i com no l'Alberto, que tambien nos deleitó con su torso al descubierto, pero solo fuimos agraciados de verlo los que estuvimos con él, ja que "incomprensiblemente" no tenemos reportaje fotográfico. Si tenemos fotos de Macho Dominante escalando pero tapado, que aunque escala a muerte siempre, no es lo mismo.

Otras posando para la galería, como Vanesa. I como no Mixi, en todas partes, escalant, i fen Mixi posturitas...., Viva esa elasticidad!

I com descuidar-me del incansable "Pelut", el gos de tura del David, que, rí-e-te tú, de lo que es tener "fondo".

Així que aquest cap de setmana el podríem resumir en:

- unes bones víes :),
- uns bocates brutals,
- un dissabte d'escalada amb unes quantes pardillades meves (menys mal que el meu company de cordada, es pacient, pacient. Per això es el meu prefe),
- una acampada por libre a les 00.00,
- un solete genial el diumenge,
- 4 víes en top, encadenades 3. Per cert, ara recordo que de la no encadenada, deg una convidada.... Lo de siempre, una aposta mès perduda.
- I com no comentar com varem quedar amb les alergies a les orugues, ja que estava plegat de nius i de procecions i tots anavem plens de ronxes.

Bè, son les 23.20 del dijous, i despres d'haver-me cascat tres horetes de possession infernal al Gym, no tinc cull......., de que es baixin les fotos per completar l'edició de la entrada.
O sigui, que m'en vaig al sobre a dormir-la, que demà a 6.00, sonarà despertador per anar a currar. Menys mal que a la tarde tinc massajito amb el Sergi/Maria, i em deixaràn com nova, per seguir donant canya.

Demà probaré de baixar les fotos per complementar la entrada d'aquest cap de setmana.

Ho sento nois. Se que esperaveu veure les fotos que no tenen desperdici, pero esto es lo que hay. Viva internet.

MIAUUUUSSSSSSS.................................................................

No hay comentarios: