lunes, 4 de agosto de 2008

PONT DE SANT JOAN

Despres d'aquest paron en el meu blog, a veure si mi posso una mica.
No es que no tingui res que explicar, es que no tinc temps per fer-ho.
Despres de la ruta que vaig fer amb la moto de carretera a finals de Maig, principis de Juny, he estat a mes llocs escalan.
A destacar el Pont de Sant Joan, que vem anar a la Vall de Boï. No hi havia estat mai, tret de quan vaig fer la Pedals de Foc.
Vem anar al Pantà de Cavallers. Que guapoooo. Paissatje brutal, aigua per tot arreu, els pics encara nevadets, tot verd. Una maravella.
Vem fer unes víes de granit, placa, placa.
Tambè vem fer una dutxadeta d'aigua ben freda, sota una cascada d'aigua, molt aprop d'on erem escalan.
Tambè vem fer blog. Que diver ens ho vem passar. Com vem riure.

Vaig fer la meva primera via llarga a Escales,
170 metres d'alçada.
En aquesta foto es pot veure la pared per on vem pujar i a l'esquerra fen zzzzz per on vem baixar per tornar al cotxe.





Vem fer mes escalada esportiva a altres sectors nous que ja no recordo els noms. Aquest cop amb mes canto.
Tinc molt bon record d'aquest Pont: Una vegada mes bona companyia, bon temps, bones víes d'escalada, noves experiències fen blog i vies llargues, bon paissatje, ......
Soc una privilegiada.
Miauuuuuuu

1 comentario:

--- dijo...

hola!!!quin blog mes maco,i les fotos precioses,el paisatje per viure alla.
un petoo