lunes, 4 de agosto de 2008

DESPEDIDA ESTIU GYM TEMPORA 07-08



JEJEJE,


TOT I LES MEVES CAMPANES A LES CLASSES DE DANSA ELS DIVENDRES (ENCARA QUE ESTAN SUPER JUSTIFICADES ), les meves companyes del anomenat "Cuerpo de Baile", van tenir la delicadessa d'invitar-me a la despedida de la temporada 2007-2008.

Vem fer un soparet a casa de Rosssiiii, una vegada mes. Pel que sembla ja es tota una tradició de fer la cloenda de la temporada a casa seva. Es una casa molt acullidora i ella sempre es presta a ser una bona anfitriona.


Erem una bona colla i vem riure de valent, entre les meves bastiesses i les de Noe i les seves anecdotes.




Despres de sopar unes van anar a prendre alguna cosa a Mataró i unes altres es van recullir per anar a dormir, com jo, que a l'endemà avia quedat dora per anar cap a Lleida.

Ens vem despedir fins Septembre, que començarà la nova temporada, en la que m'he compromès a no faltar, tant....., i mes si hi ha alguna gala per en mig.


Com cada estiu, trovaré a faltar les meves classes de gym.
MIAUUUUUUUUU



No hay comentarios: