martes, 25 de diciembre de 2007

ESCALADA A MONTGRONY

















Aquestes son les fotos mes representatives de la escalada a Montgrony aquest dissabte 22 de Desembre.
Vaig anar amb dos satèlits nous d'escalada: l'Albert i el Carles. Jo m'ho vaig passar genial i penso que ells tambè s'ho van passar bé.
No nomès ens ho varem passar bé escalan, sino tambè en les converses que ven tenir.
Desprès d'aquestes l'Albert ja te per mi (i crec que tambè pel Carles) un apodo: "Macho Dominante". Pel Carles encara no he trovat cap apodo, però temps al temps. Aquests noms surten quan surten, jeje.
La resta de fotos les penjare a Picassa, però primer m'he de baixar el programa.
Espero que amb l'ajuda d'en Santiagooooo, ho podré fer, si no ens barallem abans, jejeje.
MIAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU












1 comentario:

Txomo dijo...

Hola guapa, sóc l'Albert!

molt xules les fotos!! Bon any i a veure quan ens veiem!

petons!