jueves, 18 de septiembre de 2008

OHHHH MI SMIRS


SEGUIDORS TEMA SMIRS.
Al final, sembla que no pugui ser. He rebut el tant esperat rellotje.
El vaig demanar a principis de Febrer, i :
- despres d'haver de canviar de model,
- despres d'haver-lo returnat a Russia, per error d'un trevallador nou a correos a Caldes,
- despres de que el meu contacte a Smirs, ja no trevalla a Smirs,
- despres d'haver contactat amb una altre russa incorporada recentment a Smirs i
- despres d'haver perdut realment l'esperança de que algún dia el rebria...... (7 mesos de demora es per perdre realment l'esperança de rebre'l, no?
Ves per on JA EL TINC!!!! El dimarts el vaig anar a buscar a correos.
I el millor de tot es que M'AGRADA i FUNCIONA (almenys fins ara.....)
YEHAAAAA!
RE-MIAUSSSSSSS

2 comentarios:

elciclista dijo...

Kagundena... Kina feinada... Kuasi kom un nen...

Txomo dijo...

Felicitats Mixifu...

pel rellotge i pel sant :P