martes, 5 de febrero de 2008

DIUMENGE 3 FEBRER -ESCALADA A GELIDA-

El dissabte a la nit, despres de la gran triunfada en el carnestoltes, tenía un mono d'escalar que ti cagues. La meva llista de contactes per anar a escalar es mínima, i sapiguen que havía gent que estava al quinto pino, vaig provar sort amb l'Albert, àlies Metal, i afortunadament anaven a Gelida el diumenge.
Em vaig adossar i el diumenge erem 8 que anavem a Gelida (a la Font Freda)per escalar a muerte. Com nomès coneixia al Metal i al Domenech vaig anar amb ells al cotxe. Erem quatre i no ens veiem entre nosaltres, semblava un fumadero d'opio. No se ni com veia la carretera el pilot Metal.

En Domenech ens va amenitzar el viatge d'anada amb l'explicació de la trama de la serie Perdidos", que tan el te pillat.

Una vegada arrivem a les víes, no m'ho puc creure. Estava devant de tres 5+, no eren ni 6b, ni 6b+, ni 6c p'arriba. Eren tres 5+, que estaven demanan Mixi escala a muerte.


Aquest cop, acompanyada d'en Metal, vaig encadenar en Top les tres víes. Llàstima que va començar a ploure, ja que m'haves vist en cor de fer de primera, les tres.


Ting ganes d'encadenar alguna vía de primera i ja cal que m'espavili ja que s'ha fet una aposta dels objectius que tinc que assolir aquest 2008 escalant, que encara tot just l'hem començat, penso que s'en farà curt ja que hauria de fer tres vies 6b de primera.


Penso que aquí no m'ajudat gaire en Carles, ja que en un principi havia d'encadenar dos 6a i un 6b, si no recordo malament, aposta feta per Esteban, i de sobte en Carles li va justificar el que estava apostant per perdre, ja que ja havia encadenat dos 6a en Top i l'altre es va ginyar.

Ten prefes para esto....


Definitivament al Carles l'hi agrada que perdi totes les apostes.


Tampoc se el que s'aposta, un berenar? un dinar? un sopar? i a qui? al teu company de cordada? a tots els escaladors de la aposta? els que estan el día de la gran azaña?


Realment no m'aclaro però ja cal que m'afanyi a fer víes per un tubo per el que pugui ser.

Quines ganes de que fagi bon temps per aprofitar al màxim les hores de sol.


Estic mes pillada per l'escalada ............., que m'oblido de cuidar als meus satèlits. Però com puc anar bè....

MIAUUUUUUUUUU..............

No hay comentarios: