martes, 20 de mayo de 2008

17-18 OTRO FINDE LLUVIOSO







Hola seguidors del meu blog.
Aqui tenim un altre finde passat per aigua, o al menys el dissabte.

Tot i la pluja, despres de fer una randoné per el Berguedà i el Ripollès, vem trobar un sector per escalar al Valles Occidental, frontera Osona, a Collsuspina., que donat era com una cova, estava sec, i Carles i Albert van poder fer víes. Jo m'ho mirava entre la boira i la pluja passant un fret, que pa que....

Amb la tonteria va passar el Dissabte volant i varem arrivar sobre les vuit i mitja de la nit.

Menys mal que el Diumenge s'aixecava amb un día millor i vem anar a Montserrat, al sector Vermell, on vaig poder escalar i fer víes d'aquesta escola on demana molta técnica de col.locació d'equilibri i peus.

Total quatre víes: 6a, 5+, 6a?, i 6a. Totes de segona, però d'encadenes guays :) soc una fantasma... uhhhhh. Com diu el meu Prefe "la suerte del principiante".

Però Paga Alberto! per l'encadene d'una vía de dos llargs, que no s'acabava mai, el nom d la vía "Condón Relleno", grau....? el primer llarg penso un 6a i el segón llarg....? .

El retorno de ese pecho al descubierto, i esos musculos en acción. Bien Albert, tens un bon cos, i eso tomando birras, que si no.....

Carles en va montar les víes per mi i tambè va fer la vía super llarga de "condón relleno" fen rellotjes ....Smirs.... Soc una DKX.

En aquest sector vaig coneixer a les amigues del Carles i l'Albert, que van estar fen les mateixes víes que ells, ja que tenen nivell d'escalada.

Como pagava Albert, vem anar a prendre un tecito amb menta a un bareto d'un morito que ho te ben montat a el Bruc. Per cert fa unes crêpes amb mel i un pastis amb pastanaga boníisssim....

Bé, otro finde a la saca, que es el que ens emportarem. o no?

MIAUUUUU..........................

No hay comentarios: